miercuri, 18 noiembrie 2009

Prima zi a celeilalte vieţi

ora 7.00. Şi în cealaltă viaţă a mea mă trezesc foarte de dimineaţă, altfel risc să pierd toată distracţia. Renunţ la spălatul pe dinţi şi pieptănat. Am pe mine nişte pijamale cam vechi, dar foarte comode. Îmi trag fotoliul balansoar şi îmi aprind o ţigară. La naiba. Am uitat de cafea. Renunţ la bălăngăneală şi mă postez lângă aragaz, aşteptând, cu mintea dusă, să fiarbă zeama aia neagră. Durează circa 10 minute până e toată treaba gata şi pot să mă aşez, din nou, în balasoar, să-mi reiau activitatea. Fumez pierdut în căldura păturilor moi de pe canapea şi îmi vine să adorm, dar realizez că a trecut deja o oră de când m-am trezit. La 9 am o întâlnire, cu un vechi amic.
ora 8.00. Îmi trag nişte pantaloni pe mine şi un pulover necălcat. What the fuck! Nu mă duc la nuntă doar! Încer să-mi aranjez într-un fel sau... altul părul netuns de vreo două-trei sau cine ştie de când. Nu reuşesc şi îl las aşa. Zici că-s cules de pe stradă. Renunţ la dichiseală şi o iau pe jos până la staţia de autobuz. În drum spre staţie surprind câteva priviri ostile, dar nu-mi bat capul. M-am obişnuit cu ele. NU mă gândesc la nimic. D-aia îmi place să mă plimb cu autobuzul, că nu trebuie să mă gândesc la nimic, nu am nici o responsabilitate. Sunt singur printre zeci de oameni. Feţele lor nu-mi spun nimic. Par nişte personaje de desene animate.
ora 9.00. Revin....

Niciun comentariu: