luni, 9 aprilie 2018

Facebook iartă și nu uită! Niciodată!

Nu ai Facebook, nu exiști! Câtă tristețe în această propoziție pe care am auzit-o nu de zeci de ori, de sute de ori, din gura unor oameni de la care nu mă așteptam să vadă lucrurile așa. Și totuși... Am o veste dragilor! Există viață și fără Facebook! Și este chiar mișto! Știți câte lucruri importante, interesante, amuzante și deosebite veți reuși să faceți după ce vă dezactivați contul de Facebook?! Chiar o să vă puteți întâlni cu voi, cei adevărați și originali. Este clar că nu vă va mai da nimeni like și adore, decât poate cei care sunt alături de voi în viața reală, cea adevărată. Cum? Nu vă ajunge asta? Păi atunci aveți clar o problemă, dar nu are legătură cu Facebook, ci cu interiorul vostru.
Experimentez vreo 60 de zile de viață fără Facebook. Nu-i rău... credeți că a observat cineva, că s-a făcut gaură în cer, cum ar zice prietena mea (da, cea din viața reală, nu de pe Facebook). Ei, cum vi se pare asta?! E nasoală pentru voi, nu-i așa? Dar ce spune despre noi, despre voi, despre toți cei care mâncam Facebook pe pâine? Că suntem singuri printre atâția oameni, că suntem goi pe dinăuntru, că nu ne simțim bine cu noi și, culmea, nici nu ne dăm seama.
Un singur om a sesizat absența mea de pe Facebook, iar pe acesta l-am cunoscut pe Facebook și am făcut niște chestii minunate pentru copiii nevăzători. Nu îmi era prieten vechi, nu mă cunoaște personal, nu avea nici un interes și, totuși... s-a creat prin rețeaua asta o relație de prietenie total dezinteresată. Și pentru că era clar îngrijorat de dispariția mea feisbucistă, mi-a scris o scrisoare. Ei, nu din aceea pe hârtie că dura o lună să-mi parvină cu Poșta Română, dar mi-a transmis-o online. Și uite așa, am reluat legătura. Dovadă că cine vrea cu adevărat să mențină o relație, găsește o soluție întotdeauna. Nu e nevoie să vă puneți fotografii cu cât de fericiți sunteți voi acasă, pe stradă, la cafea. Sau să vă dați check-in la munte și la mare ori prin străinătățuri. Doar fiți fericiți cu voi, dacă puteți! Dacă nu, Facebook-ul vă iartă și nu vă uită contul! Niciodată!

Niciun comentariu: