marți, 25 martie 2008

Invitaţie la o salată de .... varză

Am facut-o şi pe asta - mi-am făcut blog. Mi-a spus cineva (nu spui cine, persoană importantă) că dă bine la CV, face bine la buzunar, dar şi la suflet. Şi pentru că zilele astea tot nu aveam mare lucru de făcut - în afară de crescut copii, făcut mâncare şi curăţenie - am zis că nu strică să mă destind niţel. Şi m-am apucat să scriu - cică asta ştiu să fac eu cel mai bine (fără să pun la socoteală etapa copii reuşiţi). Probabil că voi scrie cel mai adesea despre cât de mult cresc băieţii mei într-o singură zi, mă voi minuna în faţa copacilor înfloriţi, voi da sfaturi practice despre cum se scot petele de ciocolată de pe bluzele copiilor şi tot aşa. Dacă voi avea timp şi spaţiu suficient voi scrie şi despre mine şi cealaltă eu, în diverse ipostaze.


P.S. Dacă nu v-aţi dat seama asta a fost o invitaţie nereuşită la o salată de ... varză.

3 comentarii:

Roxana Costea spunea...

buna salata de varza, ajuta la slabit. La fel si ciorba de varza. Bine ai venit in lumea bloggerilor. La mai mult rating.

andre spunea...

sar'na. sa speram ca ajuta la cap treaba asta :)Ca doar tu mi-ai dat branci inspre asta.

Anonim spunea...

andreea draga,

am citit, m-am minunat, te felicit!
te voi urmari indeaproape!
te pup,
alina cdc