joi, 27 martie 2008

Taximetristul mitocan

Nimic nu merge în ţara asta din cauza "ciobanilor". Bunul simţ a murit demult, dragii mjie. Măduc azi să plătesc diverse facturi şi datorii la bancă. Parchez maşina în faţa unui taximetru şi în secunda doi aud - de-mi ţiuie şi acum urechile - tiiiiiiittttttttttttiiiiititititit. Ridic ochii şi îl văd pe nenea taximetristul gesticulând violent. Mă gândesc că poate am o roată spartă sau mi-a căzut numărul de la maşină. Îi fac un semn de liniştire cu mâna - nu de alta, dar cu maşinile la mâna a doua se poate întâmpla orice aşa din senin. Însă nenea taximetristul continuă să gesticuleze, de data asta mai abitir ca prima oară, şi îl văd că dă mărunt din buze. Cobor, hotărâtă să-l liniştesc pe bietul om. El deschide fereastra cu un gest nervos şi începe să turuie. Nu are rost să redau ghiolbăniile ce i-au ieşit pe gură, dar ideea era că "proasta", "nesimţita" şi "ochelarista chioară" de mine nu am văzut că acolo e staţie de taxi şi am parcat prea aproape de el. Uluită de pleiada de cuvinte care i-a ieşit omului din gură rămân pironită în loc şi-l întreb pe nenea dacă e "nevricos" din fire. El mai turuie nişte ameninţări la adresa mea şi pare hotărât să iasă din maşină să-şi facă dreptate cu pumnul de parcă era staţia de taxi a lu' mă-sa. Ca să nu isc un scandal mă urc şi eu în maşină, dau un pic mai în spate şi îi urez din suflet ghiolbanului să i se spargă toate cauciucurile, să i se înfunde carburatorul, să-l amendeze poliţia pentru nepurtarea centurii de siguranţă şi să-i tragă clapă toţi clienţii pe care îi va mai lua pe ziua de azi în maşină.

2 comentarii:

Roxana Costea spunea...

moaaaama.. pai trebuia sa-i faci poza cu telefonu, sa-i iei numarul de la masina sa-l dam pe goarna. Sa facem o miscare in cta de sabotare a idiotului.

Adrian Costea spunea...

Ete na?! Doar chestiile astea i-ai zis? Ma-ntreb daca si-o fi pus centura. Io injur de plua si mizda dar nu cu cuvintele astea ca-n masina nu mi-e rusine de blogu' tau. (a, sa nu uit: pls, scoate "verificarea cuvintelor" din comentarii ca e mult mai comod fara.)