joi, 3 aprilie 2008

Citeşte şi dă mai departe!


Nu-mi plac jocurile astea, dar să onorezi unul la câteva luni este un compromis mic. Aşa că am preluat interviul de mai jos de la Rox, dar nu am cui să-l dau mai departe. Din nefericire sau prea multă fericire, lanţul se rupe la mine, chit că o să am o mie de ani de ghinion, o să mi se înfunde canalizarea şi o să rămân în pana prostului când mi-e lumea mai dragă.

1.Ziua cea mai frumoasa: când a făcut Vlad "Oa"

2.Lucrul cel mai usor: privitul în gol

3.Cel mai mare obstacol: nu am avut până acum

4.Cea mai mare greseala: să dai cioara din mână pentru găina de pe gard

5.Cea mai mare infrangere: abandonul

6.Prima necesitate: afecţiunea

7.Nu exista?!: ba există

8.Cel mai mare defect: să încerci să mulţumeşti pe toată lumea

9.Cea mai periculoasa persoana: cea care nu te priveşte în ochi când vorbeşte cu tine, îşi roade unghiile şi zâmbeşte mult, dar pe la spatele tău

10.Cel mai urat sentiment: ura

11.Cel mai frumos cadou: florile

12.Cel mai bun remediu: somnul liniştit

13.Protectia efectiva: eu însămi

14.Cele mai necesare persoane: familia

15. Sentimentul cel mai frumos: iubirea copilului

2 comentarii:

Roxana Costea spunea...

ce mumooos... se vede ca esti mamica:) fiecare cu boala lui.

Ionut spunea...

Palesc lepsele noastre in fata iubirii unei mame pt bebelusul ei :D

SI leapsa mea s-a oprit la Glory ca nici ea nu a dat mai departe :)