luni, 7 aprilie 2008

P.S. I Love You


Şi încă ceva mai mult.Un El şi o Ea, o poveste normală de dragoste până când El moare. Ce urmează după El este inedit şi frumos şi îţi poate smulge şi câteva lacrimi. Ingredientele sunt muzică irlandeză, glumiţe de bun simţ şi multe scrisori de dragoste. Happy-end-ul se transformă în altceva, nu spun ce că după aceea nu vă mai uitaţi la film. Cert este că filmul trebuie văzut în doi că are un efect devastator asupra corazonului femeiesc şi se poate ca băieţii să se lipească şi ei de ceva. Nu este de nota 10, nici măcar de 9, dar ideea este inedită. Vizionare plăcută celor care vă încumetaţi să pierdeţi vreo 90 de minute într-o seară romantică! Aaaa şi iubiţi-vă mult cât încă mai puteţi şi aveţi cu cine.

4 comentarii:

Ionut spunea...

Barbatii tind sa doreasca "apropriere" mai mult dupa un film horror decat unul de dragoste, dar in fine, sa zicem ca ar merge :P

Roxana Costea spunea...

fatăăă ai dat-o în Mircea Radu, bre, cu iubiţi-vă mult :). Oricum eu sigur o să ma uit la el.. trebea să pui şi tu un link către imdb, ca să nu mai caut eu, că ştii că sunt putoare.

andre spunea...

o sa pun si link de acum incolo. eu de abia m-am dumirit cum sa pun etichetele pe blog:P. mai am de butonat sa ma dumiresc cum merge treaba cu blogurile astea. ca doar tu m-ai injectat cu treaba asta:)

Adrian Costea spunea...

nu te lua dupa asta mica si analogia ei cu Mircea Radu. Mie-mi place ce-ai scris. Ma gandeam la asocierea numelui de blog cu filmul. Ar fi exceptional daca ai aborda numai subiecte pe linia dragosteaeosalata. Peste un an sau doi ai avea jdemii de cititoare care-si dau foc la reviste.